Dålig uppdatering!

Hej igen:)


Ursäkta för en dålig uppdatering. Har inte haft så mycket tid i vecken plus att jag letar upp en ny blogghemsida som man kan starta upp en ny blogg på, självklart tycker jag om blogg.se men jag tycker bara den kan vara för enkel ibland!Svårt att förklara. Jag har också sovit hoss Henny med henne o Maja vi hade superskoj. Tog lite bilder med min mobil på spat Henny hade ordnat åt oss:)

Ikväll så kommer lite folk för att fira mig på min 12-årsdag som är på tisdag.






Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ibland räcker inte tiden till, då får man prioritera!!

Hoppas du blev nöjd med kalaset och buffen och TÅRTAN!

Önskar dig en superhärlig födelsedag på tisdag den 14 trots spruta i skolan men många spännande paket från mamms papps ebbs och floyden osså zac!! Puss o kram mamms<3

2010-09-14 @ 00:29:07
Postat av: Julia

GRATTIS! :) <3333333333

2010-09-14 @ 16:44:47
URL: http://julianilssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0