STORMYS with my family<3

Godkväll söta bloggläsare<3

Min dag idag<3 :
Det började med att jag vaknade i min säng och på nattygsbordet ligger där en sprillans ny H&M katalog;)
Och självklart hittar jag massvis i den och jag hittar en jätte fin ******** som jag ska ha på mig på hennys hollywood party och till det hittade jag en jätte fin kuverväska. Så det blev beställt;)
Sedan så gick jag upp och åt frukost med mina kära mamma och syster<3
Efter det blev det städning/röjning på rummet...
sedan kom pappsi hem och åt lunch tillsammans med oss och stack till jobbet efter det.
Sen så packade vi en fikakorg och körde till balsberget och njöt av den härliga utsikten medan hunden sprang efter pinnar som vi kastade, efter det så åkte vi till ÖoB och handlade lite mat till ikväll och mys.
Och nu så sitter jag med världens bästa familj och myser:)

Bjuder på två bilder som togs i går:


PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad mysigt det låter♥

Hoppas du har det bra!

Puusss♥

2010-11-05 @ 08:36:54
Postat av: Julia - Http://www.julianilssonnn.blogg.se

IDA ÄR SÖT SOM SATAN PUSS JULIA <3333

2010-11-06 @ 11:40:49
URL: http://julianilssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0