i,

Julia har åkt hem, och jag har precis ätit;)

Jo idag så var typ halva klassen, eller snarare dem som ville och hade anmällt sig och spelade något som heter Fear Play alltså Shyst spel i fotboll. Hoppas det gick bra för er! Medan i andra var kvar med vår lärare Bodil, då vi bara typ hade en riktig lexion i so sedan alla andra så hade gjorde vi julpyssel till klassrummet och läste lite i våra spännande böker.

 Bilden tagen i Kina (Ni kan även se mer bilder därifrån om går in på kategorier och Kina-2010 )

(Bytt färg på hjärtat i min logga)


Kommentarer
Postat av: Henny

Heejj!

Det gick jätte bra vi ses imorgon!

2010-11-30 @ 18:59:32
URL: http://hennysblogg.se
Postat av: Anonym

Kolla gärna in min nya blogg för modet 2011! Vad tycker du om det? :)



www.michaelas.tk

2010-12-04 @ 20:29:09
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-04 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0