Målat buren:)

Innan maten så målade jag o Julia buren svart!
Vii blev jättteeeeeee kladdiga lika som igår, vi hade plastpåsar på oss idag med!
Jag fick SVART färj I håret:/ Inte särskilt skön men det tvättde jag bort. Vi fick gå
in i duchen efter för vi var svart på benen med! Jag fick med lite på tröjan men jaja.
Sedan åt vi det blev typ pytt i panna med korv vi satt inne o åt inte särskilt varmt ute det blåser
som bara den!!
Men nu så står buren o torkar o jag o julia sitter inne o bloggar;))



 Linnet med färg (färgen är där nere!).



                                                                                                 


                            
                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0