Julia dag o natt;)

Idag så är jag o Julia vi ska sovaöver:D  Jo nu ska jag berätta vad o vad vi ska göra, vi har precis varit på videocenter där vi hyrde film, när vi kom hem så tittade vi på buren som pappa fixade åt zac (han gör en utehage). Zac är då mitt lilla marsvin som är några månader nu. Jo tillbaka till det andra, buren är snart klar han ska bara sätta på tak;) så imorgon kanske vi kan inviga den<3 men det blev ju lite bitar över när han sågade så dem tog jag o julia o började måla på som han kan ha i den nya hagen, för att vi inte skulle få massa färg på oss så  tog vi plast påsar men det hjälper INTE PÅ OSSSSSS för vi började ju kladda ner den ISTÄLLET<3 Det kommer bilder på det sedan. Och nu sitter vi o bloggar soom vi tänkte ör heeeeeela  kvällen. sedan blir det ta ta tacoos;) O film o myyyyyys myyyys o mera myyyys. Sedan sängen Julia får äran att övernatta i min FATBOY;) sedan blir det förhopningsvis natt! Snark snark. När vi vaknar blir det väll blogg i sängen lite, sedan frukost. När vi är klara med smink kläder o allt annat sen hoppas vi på en solig varm dag så både vi o zac kan spinga runt:)    Värdens bästa julias blogg;    www.julianilssonnn.blogg.seIdag så är jag o Julia vi ska sovaöver:D  Jo nu ska jag berätta vad o vad vi ska göra, vi har precis varit på videocenter där vi hyrde film, när vi kom hem så tittade vi på buren som pappa fixade åt zac (han gör en utehage). Zac är då mitt lilla marsvin som är några månader nu. Jo tillbaka till det andra, buren är snart klar han ska bara sätta på tak;) så imorgon kanske vi kan inviga den<3 men det blev ju lite bitar över när han sågade så dem tog jag o julia o började måla på som han kan ha i den nya hagen, för att vi inte skulle få massa färg på oss så  tog vi plast påsar men det hjälper INTE PÅ OSSSSSS för vi började ju kladda ner den ISTÄLLET<3 Det kommer bilder på det sedan. Och nu sitter vi o bloggar soom vi tänkte ör heeeeeela  kvällen. sedan blir det ta ta tacoos;) O film o myyyyyys myyyys o mera myyyys. Sedan sängen Julia får äran att övernatta i min FATBOY;) sedan blir det förhopningsvis natt! Snark snark. När vi vaknar blir det väll blogg i sängen lite, sedan frukost. När vi är klara med smink kläder o allt annat sen hoppas vi på en solig varm dag så både vi o zac kan spinga runt:)    Värdens bästa julias blogg;    www.julianilssonnn.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Julia Nilsson

Vi har det bäst!



Puss på dig ängel! <3

2010-07-29 @ 20:08:43
URL: http://julianilssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0