GOD KVÄLL

God kväll eller godnatt för min del! Ganska trött faktist..

Idag har jag och bästa Henny, då det blev julklapps shopping.

Imorgon så går jag till skolan 08.40 efter skolan så sticker jag hem och slappar och börja så smått med bloggen hihihi.

Har inte berättat att min klass ska gå Lucia på måndag då vi ska börja 07.30 vi ska gå för årskurs 0,1,2,3,4,5 spännande! Ska vara tärna<3



förhoppningsvis sista gången ni får se denna loggan, eller ja av typ dem två gånger ni fock se den;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Heej, Idiz♥

Din blogg kommer säkert bli jättefin när du har gjort om din design!

Kommentera gärna på min blogg, skulle bli glad :)

Puzzz Maja

2010-12-12 @ 09:07:17
URL: http://majamemaja.blogg.se/
Postat av: Ida Nilsson

Heej, Maiiz<3

Din blog ÄR jätte fin!

Självklart kan jag det:)



XOXO IDA

2010-12-12 @ 17:57:31
URL: http://iidaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0